Alla inlägg under januari 2013

Av Cecilia Pettersson - 31 januari 2013 19:26

Har varit på stan fikat med dottra efter skolan  slutade kl 16 . Var på Express House  hon har rabbatter där .-.-Sedan tog bussen hem till bäckby  faaan jag missade 15  hon tog denna 3 min senare kom nästa väl hemma . började med maten barn mat vart de .. köttbullar o pasta de äter sällan annat ...  Så har vi gjort smarta kakor med daim och  mini mars mellows  på . Kan baka inte äta . .  tog ut sista plåten  så klart brände jag mig ,  vart Jävla kossa skit kaka  hahaha !  vad fan gjorde ju ont på foten så klart en kak bit ..Emma  o Ida fått varsin 100 kr så  .

Av Cecilia Pettersson - 30 januari 2013 19:48

Jag tycker synd om min far . Han har sjukdomen MS   har har försämrats hela tiden man känner inte igen direkt .. Jag växte upp med han under tonåren så jobbade han mycke kvällar på Stads hotellet . bland trevliga kockar o kallskänkor.. Minns när han smenas man tapesrade sina väggar allt från Mötley Crue , Twister Sister ,Kiss ..  och mycke annat sa han vad fan e för skit ..Men  bil resa till Stockholm hade träffa Anita bodde i Bagarmossen .. Fick man höra samma låt med kiss ända  till hummelsta sa jag byte.  ..

Av Cecilia Pettersson - 30 januari 2013 15:32

Jag har fått beröm om min nya frisyr vilken snygg tjej du har blivit med ditt korta hår och  du har själv lockigt va , jaa de har jag . Var ute i halkan gick bra att gå  sandat över allt även asfalt . Så man klarat sig i alla fall .   <3  R.I.P  Benjamin  Angela min väns  barnbarn somnat in i dag .. Beklagar sorgen  .. Finner inga ord säger bara styrke kramar till er   kram

Av Cecilia Pettersson - 29 januari 2013 17:04

Har satt en bull deg , nu har man bakat ut dem . ligger o jäser  under bakduk .  sedan ska pensla dem sedan strö  socker på .  Sedan blir middag  här inge märk värdigt utan varm korv med bröd har ju räksallad hemma en del kanske gillar :)  Vilken hår kväll , jag tog förskigt av min mans glasögon  plötsligt gick ena bågen sönder Shiiit ...  men i dag har han varit till opiken ska inne skaffa nya  har tjepat i hop dem  gamla tills nya kommer. ...I kväll ska sova tidigt ..  !

Av Cecilia Pettersson - 27 januari 2013 20:10

Vilken härlig helg  har varit gjorde det bästa klippet i går efter middag . Jag  klippte mitt  tjocka hår , slippa alla tovor ... Nu mera är jag kort hårig har sne lugg  , trivs skit bra i det .Inte mycke schampo  , lätt fixa frisyn .. :-)  Jag är  kort hårig de är super skönt ska höra med Rose  eller Mia  kan lägga ut bild på mg  på fejjan ..Aldrig mera långt hår föredrar kort hår är skönare ... Kan färga håret ha bara ett paket .Just  är jag mörk hårig  min riktiga färg .Samt  har lättare kanske få jobb inom kök för nu e man kort hårig , inge sätt upp håret osv . ......

Av Cecilia Pettersson - 24 januari 2013 17:51

Jag såg i Västeråsaren för någon helg sedan . Ville höra av mig men   har inte vågat  . Vi har ingen kontakt längre :/ Men i dag tog jag steget . Skickade ett vykort  gjorde en god tankte ..Visa att man bry sig , fast vi har inte pratat på 2 år ..

Skrev så här : Hej , Beklaga sorgen för din mamma .   Såg  i Västeråsaren  . Ta hand om dig , kram Cecilia ... Våga visa man bry sig en dag så kommer vi alla  förlora våra föräldrar .<3  

Av Cecilia Pettersson - 23 januari 2013 14:33

Jag längtar till ett jobb som jag trivs med , jobba med människor . kan tänka mig som  cafe  som Aros fun House . eller Dollarstore  plocka upp varor ... fylla på ..  Bara man fick de jobba bensåret kom en dag i dec förra året sitter nedan för vänster yttersida ca  halv cm stort som jämt på minner mig . De stramar  bränner  inte nå alls skönt ... Ringer man eller mailar till sin handläggare så tycker jag ionge händer om nå nytt söka hjälp till pratik .-.Vill  ha snart ett jobb . Hemma  gör man allt som ska göras men  tjärna man pengar på de skulle vara glad man inte så .. Middag i dag blir ris och kyckling gryta med creme frachie mix . Denna månd kommer göra först in betalningen på skatten ,  de här suger verkligen fick kvar skatt  inte kul 3800 kr tror man e full skiten med stålar inte för jag som e arbets lös skiter tusen lappar :)

Av Cecilia Pettersson - 21 januari 2013 18:30

I morse vaknade man vid 6 tiden svart över allt . Huset mitt i mot lika svart .-. Vid köket  hade man ljus som lyste . Rätt så mysigt . Väckte barnen .Ida tvätta håret i mörker hade ett ljus som sken .Men redan kl 8 på morgonen  var elen tillbaka .. . Läste senare  på www.vlt.se   att på väster Bäckby och skälby hade El av brott - Var upp till grannen gav henne en bull påse .Roligt hon gilla dem ... Middag vart  lasange  gott ...

Presentation


Kul att du tittar in hos RockCillas blogg .. Hoppas du gillar läsa min blogg .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards